Коваль, В. В. (2012) ТРАНСФОРМАЦІЇ СЕКТОРНОЇ СТРУКТУРИ РИНКУ ІНФОКОМУНІКАЦІЙ В УМОВАХ ПАКЕТУВАННЯ ПОСЛУГ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(57)). с. 149-156.
|
Text
Ve5720 зах.pdf Download(236kB) | Перегляд |
Анотація
У статті наведено методичні підходи до обґрунтування оцінки очікуваного попиту на просування нових продуктів з більш високими споживчими властивостями на основі пакетування послуг та їх впливу на трансформацію структури ринку інфокомунікацій України.
English abstract
The article describes the methodological approaches to the assessment of the justification of the expected demand for the promotion of new products with higher consumer properties based on bundling of services and their impact on the transformation of the structure of the infocommunications market Ukraine.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інфокомунікації, інтеграція, пакетування, infocommunications, integration, bundled |
УДК: | 330.141.1:621.391 |
Бібліографічний опис: | Коваль В. В. Інноваційні трансформації на фінансовому ринку в умовах розвитку інфокомунікацій / В. В. Коваль // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 1(57). – С. 149-156. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 09 Лип 2018 09:53 |
Останні зміни: | 09 Лип 2018 09:53 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10135 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року