Робоча програма «Прикладна математика» для студентів, які навчаються за спеціальнісю «Водні біоресурси та аквакультура». Program of the Discipline "Applied Mathematics" specialty 207 «Water bioresources and aquaculture»

Downloads

Downloads per month over past year

04-02-114 Цецик, С. П. (2017) Робоча програма «Прикладна математика» для студентів, які навчаються за спеціальнісю «Водні біоресурси та аквакультура». Program of the Discipline "Applied Mathematics" specialty 207 «Water bioresources and aquaculture». [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
04-02-114,2.pdf

Download(740kB) | Preview

Abstract

Дисципліна «Прикладна математика» відіграє важливу роль у системі професійної підготовки студентів, які навчаються за спеціальністю «Водні біоресурси та аквакультура». У процесі вивчення дисципліни формується математична компетентність студентів, що є складовою професійної компетентності фахівців даної спеціальності. Вона включає такі компоненти: уміння мислити математично (володіння зальними прийомами розумової діяльності: аналізом, синтезом, індукцією, дедукцією, абстрагуванням, узагальненням, порівнянням тощо); уміння чітко та логічно викладати математичну інформацію, самостійно опрацьовувати основну та додаткову математичну літературу; уміння перевести на математичну мову завдання із природничих та фахових дисциплін (формалізація); уміння раціонально вибирати математичний апарат (методи, прийоми, алгоритми) для розв’язання побудованої математичної моделі; уміння аналізувати отриманий розв’язок, робити висновки (інтерпретація). The discipline "Applied Mathematics" plays an important role in the system of vocational training of students studying in the field of "Water bioresources and aquaculture" in the field of knowledge "Agrarian Sciences and Food". In the process of studying the discipline, mathematical competence of students is formed, which is a component of professional competence of specialists of this specialty. It includes the following components: the ability to think mathematically (possession of clue methods of mental activity: analysis, synthesis, induction, deduction, abstraction, alignment, comparison, etc.); the ability to clearly and logically teach mathematical information, to independently develop basic and additional mathematical literature; the ability to translate the problem of natural and professional discipline into mathematical language (formalization); the ability to efficiently choose a mathematical apparatus (methods, techniques, algorithms) for solving the constructed mathematical model; the ability to analyze the resulting solution, draw conclusions, etc. (interpretation).

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 04-02-114, прикладна математика, функція, границя, диференціа, інтеграл, Applied Mathematics, function, limit, differential, integral
Шифр: 04-02-114
Subjects: Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство
Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство > 207 Водні біоресурси та аквакультура
Divisions: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Водних біоресурсів
Depositing User: Ірина Понаріна
Date Deposited: 10 Jul 2018 10:36
Last Modified: 10 Jul 2018 10:36
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10188

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year