Ястремська, О. М. та Тімонін, К. О. (2012) БРЕНД ПІДПРИЄМСТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РЕСУРС: ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(58)). с. 228-235.
|
Text
Ve5832 зах.pdf Download(150kB) | Перегляд |
Анотація
У статті запропоновано уточнене визначення поняття бренду, представлено удосконалений перелік та сутність етапів його формування, відмінність яких полягає у визначенні економічної та соціальної ефективності бренду підприємства машинобудівної галузі.
English abstract
In the article substantive the specified determination of concept of brand is offered in the article, the improved list and essence of the stages of his forming, the difference of that consists in determination of economic and social efficiency of brand of enterprise of machine-building industry, are presented.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | бренд підприємства |
УДК: | 658.003.01 |
Бібліографічний опис: | Ястремська О. М. Бренд підприємства як важливий економічний ресурс: процес формування / О. М. Ястремська, К. О. Тімонін // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 2(58). – С. 228-235. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 20 Лип 2018 11:23 |
Останні зміни: | 20 Лип 2018 11:23 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10347 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року