БРЕНД ПІДПРИЄМСТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РЕСУРС: ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ

Downloads

Downloads per month over past year

Ястремська, О. М. and Тімонін, К. О. (2012) БРЕНД ПІДПРИЄМСТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РЕСУРС: ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(58)). pp. 228-235.

[img] Text
Ve5832 зах.pdf

Download(150kB)

Abstract

У статті запропоновано уточнене визначення поняття бренду, представлено удосконалений перелік та сутність етапів його формування, відмінність яких полягає у визначенні економічної та соціальної ефективності бренду підприємства машинобудівної галузі.

English abstract

In the article substantive the specified determination of concept of brand is offered in the article, the improved list and essence of the stages of his forming, the difference of that consists in determination of economic and social efficiency of brand of enterprise of machine-building industry, are presented.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: бренд підприємства
УДК: 658.003.01
Бібліографічний опис: Ястремська О. М. Бренд підприємства як важливий економічний ресурс: процес формування / О. М. Ястремська, К. О. Тімонін // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 2(58). – С. 228-235.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 20 Jul 2018 11:23
Last Modified: 20 Jul 2018 11:23
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10347

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year