06-08-40 Мороз, Е. Г. (2018) Робоча програма «Дослідження галузі та ринків» для студентів, які навчаються за спеціальністю 073 «Менеджмент» (за скороченим терміном навчання). Program of the Discipline "RESEARCHES IN THE INDUSTRY AND MARKETS" specialty 073 «Management». [Робочі програми]
|
Text
06-08-40-РП (1).pdf Download(902kB) | Перегляд |
Анотація
З кожним роком все більше потребує удосконалення існуючий в Україні потенціал класичних інструментів та методів управління суб’єктами господарювання. Тому, на перший план виходять здібності менеджерів із пошуку, опрацювання, акумулювання великих масивів даних, що надходять із усіх галузей та ринків. Отже, нагальною є праця менеджерів – аналітиків, які завдяки сучасним інноваційним технологіям й методикам, обробляють необхідні дані й дозволяють приймати ефективні управлінські рішення. Дисципліна «Дослідження галузі та ринків» є невід’ємною частиною формування професійної компетентності студентів спеціальності 073 «Менеджмент». Програма передбачає набуття студентами теоретичних та практичних навичок щодо проведення дослідження сукупності елементів, інструментів і чинників, що впливають на існування й розвиток ринкових відносин та галузей економіки будь-якої країни, а також на основі їх аналізу прийняття ефективних управлінських рішень. Every year more and more the existing potential of classical tools and methods of management of business entities in Ukraine is needed to be improved. Therefore, the forefront takes the ability of managers in searching, processing, and accumulating large amounts of data from all spheres and markets. However, the work of managers-analysts who can process modern innovative technologies and methods, get the necessary data and take an effective management decisions are widely needed. Discipline «Research in the industry and markets» is considered an integral component of formation of competency of professional students on the specialty 073 «Management». The program provides gaining by the students theoretical and practical skills in conducting research about tools and factors that influence on the existence and development of market relations and industries of any country, and, on the basis of its analysis, make an effective management decisions.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-08–40, анкетування, галузь, дослідження, ринок, сегментування ринку, споживач, questionnaire, industry, research, market, level of satisfaction and loyalty, market segmentation, customer |
Шифр: | 06-08-40 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 73 Менеджмент |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 30 Лип 2018 09:09 |
Останні зміни: | 22 Січ 2019 12:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10404 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року