Методичні вказівки до практичних робіт із навчальної дисципліни «Ринок туристичних послуг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання

Downloads

Downloads per month over past year

05-08-55 Кушнір, Н. Б. and Коротун, С. І. and Конарівська, О. Б. (2018) Методичні вказівки до практичних робіт із навчальної дисципліни «Ринок туристичних послуг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
МВ 05-08-55 РинТурПосл (практ) 2018 (1).pdf

Download(1MB)

Abstract

Практичні аудиторні роботи студентів є важливою складовою частиною навчального процесу, що сприяє активізації засвоєння знань, умінь та навичок студентами та їх практичній реалізації, допомагає формуванню у студентів уміння навчатися, та водночас є високоефективним засобом опанування навчального матеріалу під час аудиторних занять. Мета практичних робіт студентів – сприяння засвоєнню навчальної програми дисципліни «Ринок туристичних послуг» в повному обсязі, формування самостійності як особистісної риси та важливої професійної якості, сутність якої полягає в умінні планувати, організовувати, систематизувати та контролювати власну перспективну та повсякденну діяльність. Найважливішим завдання даної навчальної дисципліни є сприяння персоналу підприємств туристичної галузі в організації діяльності та оперативній адаптації до змін, котрі постійно відбуваються у зовнішньому середовищі організації. Метою виконання практичних робіт є формування у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок щодо механізмів та умов функціонування ринку туристичних послуг, аналізу його кон’юнктури, типологізації ринку. В процесі виконання практичних робіт студент повинен навчитись організовувати обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки; розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем; застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг та налагодження реалізації туристичного продукту на сучасному ринку.

Item Type: Методичне забезпечення
Uncontrolled Keywords: 05-08-55, ринок туристичних послуг
Шифр: 05-08-55
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Subjects: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм
Divisions: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи
Depositing User: libr_1 Г. М. Рожанчук
Date Deposited: 09 Oct 2018 08:57
Last Modified: 21 Nov 2018 07:43
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11455

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year