Робоча програма «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075«Маркетинг» Program of the Discipline «Strategic Marketing» specialty 075 «Marketing»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-122 Мальчик, М. В. та Попко, О. В. (2017) Робоча програма «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075«Маркетинг» Program of the Discipline «Strategic Marketing» specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

[img] Text
РП_Стратегічний маркетингА-5.pdf

Download(833kB)

Анотація

Стратегічний маркетинг є складовою стратегічного менеджменту підприємства. Його основна мета полягає в розробленні маркетингової стратегії для досягнення маркетингових цілей підприємства з врахуванням ринкових вимог та можливостей підприємства. Вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг» безпосередньо спирається на такі дисципліни: «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетинг промислового підприємства». Strategic marketing is part of the strategic management of the enterprise. Its main goal is to develop a marketing strategy to achieve the marketing objectives of the company, taking into account market requirements and enterprise capabilities. The study of the discipline "Strategic Marketing" directly relies on the following disciplines: "Marketing", "Marketing Research", "Marketing of In-dustrial Enterprise".

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-122,конкурентна стратегія, стратегічне планування, сегментація ринку, позиціонування, стратегічний аналіз, competitive strategy, strategic planning, market segmentation, positioning, strategic analysis
Шифр: 06-13-122
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 11 Жов 2018 12:00
Останні зміни: 11 Жов 2018 12:00
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11507
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року