Макар, Н. М. (2018) ОЦІНКА СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ЙОГО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ. Студентський вісник НУВГП (1(9)). с. 114-117.
|
Text
Макар_Н_М зах.pdf Download(361kB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано економічну сутність конкурентоспроможності та запропоновано загальні напрями з удосконалення ефективності господарської діяльності на прикладі конкретного підприємства. Також проведено SWOT-аналіз підприємства та досліджено важливість соціальної відповідальності підприємства.
English abstract
The article substantiates the economic essence of competitiveness and proposes general directions for improving the efficiency of economic activity on the example of a particular enterprise. The SWOT analysis of the company was also conducted and the importance of corporate social responsibility was explored.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | конкурентоспроможність, SWOT-аналіз, соціальна відповідальність, competitiveness, SWOT-analysis, social responsibility |
УДК: | 657 |
Бібліографічний опис: | Макар Н. М. Оцінка соціальної відповідальності бізнесу як один з факторів його конкурентоздатності / Н. М. Макар // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2018. - Ч. 1(9). - С. 114-117. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2018 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2018 > Випуск 1 |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 22 Жов 2018 11:18 |
Останні зміни: | 22 Жов 2018 11:18 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11689 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року