ОЦІНКА СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ЙОГО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Макар, Н. М. (2018) ОЦІНКА СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ЙОГО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ. Студентський вісник НУВГП (1(9)). с. 114-117.

[img]
Перегляд
Text
Макар_Н_М зах.pdf

Download(361kB) | Перегляд

Анотація

У статті обґрунтовано економічну сутність конкурентоспроможності та запропоновано загальні напрями з удосконалення ефективності господарської діяльності на прикладі конкретного підприємства. Також проведено SWOT-аналіз підприємства та досліджено важливість соціальної відповідальності підприємства.

English abstract

The article substantiates the economic essence of competitiveness and proposes general directions for improving the efficiency of economic activity on the example of a particular enterprise. The SWOT analysis of the company was also conducted and the importance of corporate social responsibility was explored.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: конкурентоспроможність, SWOT-аналіз, соціальна відповідальність, competitiveness, SWOT-analysis, social responsibility
УДК: 657
Бібліографічний опис: Макар Н. М. Оцінка соціальної відповідальності бізнесу як один з факторів його конкурентоздатності / Н. М. Макар // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2018. - Ч. 1(9). - С. 114-117.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2018
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2018 > Випуск 1
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 22 Жов 2018 11:18
Останні зміни: 22 Жов 2018 11:18
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11689
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року