Робоча програма навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних дисциплін (легка атлетика, гімнастика)» для студентів, які навчаються за спеціальністю 227 Фізична терапія, ерготерапія. Program of the Discipline "THEORY AND METHODOLOGY OF TEACHING SPORTS DISCIPLINES (ATHLETICS, GYMNASTCS)" Specialty 227 PHYSICAL THERAPY, ERGOTHERAPY branch of knowledge 22 Health сare

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-01-11 Чернієнко, О. А. (2018) Робоча програма навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних дисциплін (легка атлетика, гімнастика)» для студентів, які навчаються за спеціальністю 227 Фізична терапія, ерготерапія. Program of the Discipline "THEORY AND METHODOLOGY OF TEACHING SPORTS DISCIPLINES (ATHLETICS, GYMNASTCS)" Specialty 227 PHYSICAL THERAPY, ERGOTHERAPY branch of knowledge 22 Health сare. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
08-01-11 (1).pdf

Download(791kB) | Перегляд

Анотація

Здоров’я людини займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Сьогодні важливим напрямом підвищення ефективності підготовки висококваліфікованих спеціалістів фізичного виховання і спорту є посилення ролі в навчальному процесі теоретичної, методологічної та світоглядної підготовки. Тому фундаментальні знання й навички, набуті студентами, можуть розглядатися як основа глибокої професійної компетентності у вирішенні складних завдань. Сприяти формуванню у студентів правильного ставлення до потреб суспільства, до проблем валеологічного виховання і вміння вирішувати їх засобами фізичної рекреації, а також іншими засобами фізичної культури і спорту. Саме такі знання дає введення в практику фізкультурної освіти «Фізична рекреація». Physical recreation occupies an important place in the training of the future specialist in physical culture and sports. Today, an important aspect of improving the training of highly qualified specialists in physical education and sport is the strengthening of the role in the educational process of theoretical, methodological and ideological preparation. Therefore, the fundamental knowledge and skills acquired bystudents can be considered as the basis of profound professional competence in solving complex problems. Promote the formation of students with a proper attitude to the needs of society, the problems of valeological education and the ability to solve their means of physical recreation, as well as other means of physical culture and sports. It is such knowledge that introduces the practice of physical education "Physical Recreation".

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 08-01-11
Шифр: 08-01-11
Тематики: Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я
Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична реабілітація
Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 08 Лист 2018 09:35
Останні зміни: 08 Лист 2018 09:35
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/12077
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року