06-12-63 Валіулліна, З. В. (2018) Робоча програма «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини». Program of the Discipline «INTERNATIONAL MARKETING» Specialty «292 International economic relations». [Робочі програми]
|
Text
06-12-63.pdf Download(973kB) | Перегляд |
Анотація
Розвиток зовнішньоекономічних зв’язків вітчизняних підприємств потребує розширення спектра знань для успішного ведення справ та створення гідного іміджу українських фірм на міжнародних ринках. Сьогодні неможливо обійтися без розуміння світових тенденцій у бізнесі та визнання співіснування багатьох культур та управлінських підходів до прийняття рішень у різних країнах світу. Дедалі більше набуває актуальності маркетингова складова в здійсненні підприємствами діяльності на зарубіжних ринках. Тому слід приділяти значну увагу вивченню міжнародного середовища бізнесу, ці знання можна отримати вивчаючи навчальну дисципліну «Міжнародний маркетинг», яка націлена сформувати у студентів комплексні знання про найважливіші теоретичні та практичні аспекти з міжнародного маркетингу, зокрема, щодо формування міжнародної маркетингової стратегії, здійснення планування виходу на міжнародний ринок в сучасних організаціях. The development of foreign economic relations of domestic enterprises requires the expansion of the range of knowledge for successful conduct of business and the creation of a decent image of Ukrainian firms in international markets. Today it is impossible to do without an understanding of world trends in business and the recognition of the coexistence of many cultures and management approaches to decision making around the world. Increasingly, the marketing component in the implementation of activities by enterprises in foreign markets is gaining momentum. Therefore, considerable attention should be paid to the study of the international business environment, this knowledge can be obtained by studying the discipline "International Marketing", which aims to provide students with comprehensive knowledge of the most important theoretical and practical aspects of international marketing, in particular, the formation of an international marketing strategy, the implementation of exit planning to the international market in modern organizations.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-12-63, збут, міжнародний ринок, просування, зовнішньоекономічна діяльність, sales, international market, promotion, foreign trade activity |
Шифр: | 06-12-63 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 29 Міжнародні відносини Шифр галузі знань > 29 Міжнародні відносини > 292 Міжнародні економічні відносини |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Міжнародних економічних відносин |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 10 Груд 2018 12:27 |
Останні зміни: | 13 Груд 2018 12:00 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/12640 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року