Коваль, С. І. та Ковальчук, Є. А. та Koval, S. I. та Kovalchuk, Ye. A. (2018) УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(81)). с. 33-41.
|
Text
Ve814 зах.pdf Download(156kB) | Перегляд |
Анотація
Якість туристичного продукту характеризується якістю послуг, що входять до його складу. При вивченні якості туристичних послуг виділяють три рівні: технічна, соціальна та якість навколишнього середовища. В умовах розвитку туристичної індустрії, обов’язковими вимогами є забезпечення безпеки життя і здоров’я; гарантія надання послуг; збереження майна туриста; охорона навколишнього середовища. Реалізація стратегії «управління якістю» може бути представлена в трьох варіантах: 1-й – формування якості управлінської діяльності у вищій і середній ланках управління; 2-й – формування якості управлінської діяльності в системі управління якістю; 3-й – формування якості на рівні технології реалізації туристських послуг. Для належного управління якістю продукту (послуги) в умовах конкурентного середовища і розширення ринків діяльності, в тому числі закордонних, компанії переходять на використання міжнародних стандартів, головним із яких є стандарт серії ISO 9000.
Title in English
QUALITY MANAGEMENT IN THE FIELD OF TOURISM SERVICES
English abstract
The quality of the tourist product is characterized by the quality of the services included in its composition. In the study of quality tourist services there are three levels: technical quality, social quality, environmental quality. With the development of the tourism industry, the mandatory requirements are to ensure the safety of life and health; guarantee of service; the safety of the property of tourists; protection of the environment. The main options for a product quality management strategy are: formation of quality management activity in the higher and middle management, formation of quality management activities in the quality management system, formation of quality at the level of technology of implementation of tourist services formation of quality at the level of technology of implementation of tourist services In order to properly manage the quality of a product (service) in a competitive environment and expand the markets of activities, including overseas, companies are switching to the use of international standards, the most important of which is the standard of the ISO 9000 series.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | управління якістю, стандарти, маркетингові інструменти, конкуренція, стратегічний маркетинг, конкурентне середовище, quality management, standards, marketing instruments, competition, strategic marketing, competition environment |
УДК: | 338.48 |
Бібліографічний опис: | Коваль С. І. Управління якістю в сфері туристичних послуг / С. І. Коваль, Є. А. Ковальчук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праці. - Рівне : НУВГП, 2018. - Вип. 1(81). - С. 33-41. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 24 Січ 2019 13:00 |
Останні зміни: | 24 Січ 2019 13:00 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13124 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року