06-13-14 Мальчик, М. В. та Попко, О. В. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Промисловий маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Industrial Marketing" specialty 075 "MARKETING". [Робочі програми]
|
Text
06-13-14 (1).pdf Download(819kB) | Перегляд |
Анотація
Навчальна дисципліна «Промисловий маркетинг» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження концепції промислового маркетингу в практику розв’язання виробничо-економічних завдань вітчизняних промислових підприємств. Дослідження потреб споживачів та виробництво товарів, що їх задовольняють - єдина можливість вирішення завдань, пов’язаних з отриманням прибутку, збільшенням обсягів продажу, виходом на нові ринки збуту. Вивчення дисципліни «Промисловий маркетинг» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо ефективної розробки, впровадження і реалізації ефективних маркетингових рішень на вітчизняних промислових підприємствах. The Discipline «Industrial Marketing» is an integral part of the program of training specialists in marketing. The relevance of the study of this course is due to the need to implement the concept of industrial marketing in the practice of solving industrial and economic problems of domestic industrial enterprises. Researching the needs of consumers and producing goods that satisfy them is the only solution to the problems associated with profit generation, sales volumes, and the emergence of new markets. The study of discipline «Industrial Marketing» will help students to form a coherent system of competences for effective development, implementation and implementation of effective marketing solutions at domestic industrial enterprises
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-14, промисловий маркетинг, ринок товарів промислового призначення, ринок товарів кінцевого споживання, споживач, дослідження ринку, стратегічне планування, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, дистрибуційна політика, маркетингові комунікації, industrial marketing, industrial goods market, end consumer goods market, consumer, market research, strategic planning, marketing commodity policy, marketing pricing policy, distribution policy, marketing communications |
Шифр: | 06-13-14 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 29 Січ 2019 12:57 |
Останні зміни: | 29 Січ 2019 12:57 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13207 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року