Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing" code and name of the specialty 075 «Marketing»

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-132 Мальчик, М. В. and Коваль, С. І. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing" code and name of the specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
06-13-132.pdf

Download(1MB) | Preview

Abstract

В умовах трансформації економіки, розвитку НТП, впровадження новітніх технологій, трансфертів фінансових ресурсів одним з найважливіших інструментів бізнесу є маркетинг, оскільки для формування цивілізованих ринкових відносин необхідно мати повну та достовірну інформацію про сучасний стан ринку, його проблеми, тенденції та перспективи розвитку, а також потреби й запити споживачів, як реальних, так і потенційних. Маркетингова діяльність охоплює, практично, всі сфери комерційної діяльності підприємств, включаючи як безпосередньо саме виробництво, торгівлю, сферу послуг, так і розробку нових товарів, формування товарної, цінової, розподільної та комунікаційної політики, освоєння окремих ринкових сегментів і нових ринків у цілому. In the conditions of economic transformation, thе development of NTP, introduction of new technologies, transfers of financial resources one of the most important tools of business is marketing, since for the formation of civilized market relations it is necessary to have complete and reliable information about the current state of the market, its problems, trends and prospects, as well as needs and demands of consumers, both real and potential. Marketing activity covers practically all spheres of commercial activity of enterprises, including both directly the production, trade, services, and the development of new products, the formation of commodity, price, distribution and communication policies, the development of individual market segments and new markets in general

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 06-13-132, маркетинг, маркетингові дослідження, товарна, цінова, комунікаційна, збутова політика, екологічний маркетинг, сегментація ринку, marketing, marketing research, commodity, price, communication, marketing policy, ecological marketing, market segmentation
Шифр: 06-13-132
Subjects: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: Ірина Понаріна
Date Deposited: 07 Feb 2019 11:22
Last Modified: 07 Feb 2019 11:22
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13350

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year