Робоча програма «Безпека життєдіяльності» для студентів, які навчаються за спеціальністю 263 «Цивільна безпека». Program of the Discipline "LIFE SAFETY" specialty 263 «Civil security» specialization «Labour protection»

Downloads

Downloads per month over past year

03-10-54 Туровська, Г. І. (2019) Робоча програма «Безпека життєдіяльності» для студентів, які навчаються за спеціальністю 263 «Цивільна безпека». Program of the Discipline "LIFE SAFETY" specialty 263 «Civil security» specialization «Labour protection». [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
03-10-54 (1).pdf

Download(795kB) | Preview

Abstract

Підвищення безпеки життєдіяльності людини завжди було однією із найважливіших задач людства. У міру розвитку цивілізації рівень безпеки людини постійно зростає. Натепер відбуваються все більш відчутні суперечності між суспільством, природою і техногенною сферою. Вплинути на зменшення таких суперечностей можна, змінивши певні поняття людської свідомості та відповідальності. У вирішенні цього важливого питання особливого значення набуває вивчення «Безпеки життєдіяльності» як дисципліни світоглядного значення, без якої сьогодні не можлива жодна професійна діяльність. Викладання навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» забезпечить такі результати навчання: - пояснювати процеси впливу шкідливих та небезпечних чинників, що виникають у разі небезпечної події; - визначати та класифікувати фізичні, хімічні, біологічні та психофізіологічні шкідливі виробничі чинники та аналізувати безпечність виробничого устаткування; - ідентифікувати небезпеки та можливі її джерела, оцінювати ймовірність виникнення небезпечних подій та їх наслідків. Increasing the safety of human life has always been one of the most important humanity tasks. With the development of civilization, the level of human security is constantly increasing. There are more and more tangible contradictions between society, nature and technogenic sphere nowadays. It is possible to influence the reduction of such contradictions by changing certain concepts of human consciousness and responsibility. In solving this important issue, the study of "Safety of Life" as a ideological value discipline, without which no professional activity is possible today, is of particular importance. Teaching the discipline «Safety of Life» will provide the following learning outcomes: - to explain the influence processes of harmful and dangerous factors that arise in the event of a dangerous occurrence; - to identify and classify physical, chemical, biological and psycho-physiological harmful production factors and to analyze the safety of production equipment; - to іdentify hazards and possible sources, assess the probability of dangerous occurrences and their consequences

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 03-10-54, безпека, безпека життєдіяльності, ризик, небезпека, втома, аналізатори, стрес, safety, life safety, risk, danger, fatigue, analyzers, stress
Шифр: 03-10-54
Subjects: Шифр галузі знань > 26 Цивільна безпека
Шифр галузі знань > 26 Цивільна безпека > 263 Цивільна безпека
Divisions: Навчально-науковий інститут будівництва та архітектури > Охорони праці та безпеки життєдіяльності
Depositing User: Ірина Понаріна
Date Deposited: 11 Feb 2019 11:20
Last Modified: 11 Feb 2019 11:20
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13409

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year