Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing commodity politics" specialty 075 MARKETING

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-28 Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing commodity politics" specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-28.pdf

Download(829kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетингова товарна політика» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження концепції маркетингової товарної політики в практику розв’язання виробничо-економічних завдань вітчизняних промислових підприємств. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики та розроблення товарів і послуг ринкової новизни. Вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо підвищення ефективності управління плануванням і розробленням продукту, упаковки, товарної марки. The discipline «Marketing Commodity Policy» is an integral part of the program of training specialists in marketing. The relevance of the study of this course is due to the need to implement the concept of marketing commodity policy in the practice of solving industrial and economic problems of domestic industrial enterprises. At practical classes, students will receive practical skills in marketing product planning, product policy optimization and product development and market innovation services. The study of the discipline "Marketing Commodity Policy" will help students to form an integral system of competencies to improve the management effectiveness of planning, product development, packaging, and trademark

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-28,маркетингове управління, товарна політика, товарна марка, упаковка, кодування товарів, сервіс, конкурентоспроможність товару, формування асортименту, товарна інноваційна політика, Marketing management, commodity policy, brand name, packaging, product coding, service, product competitiveness, assortment formation, commodity innovation policy
Шифр: 06-13-28
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 19 Лют 2019 09:18
Останні зміни: 19 Лют 2019 09:18
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13579
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року