Робоча програма навчальної дисципліни «Паблік рилейшнз» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "PUBLIC RELATIONS" specialty 075 MARKETING

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-29 Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. та Мартинюк, О. В. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Паблік рилейшнз» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "PUBLIC RELATIONS" specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-29.pdf

Download(830kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Паблік рилейшнз» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю формування у студентів уміння, навичок щодо загальної професійної і фахової підготовки за напрямком діяльності. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з обґрунтування необхідності вибору різних видів комунікацій в PR-роботі, зможуть охарактеризувати групи громадськості,сформувати необхідні знання та вміння підготовки інформаційних матеріалів, ознайомляться з процесом розробки стратегій і тактики PR. Вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо формування основних напрямків PR-діяльності (формування іміджу, організація специфічних подій, лобіювання, управління у кризових умовах, відносини зі ЗМІ та ін). The discipline «Рublic relations» is an integral part of the program of training specialists in marketing. Actuality of the study of this course is due to the need to form students' skills, skills in general professional and professional training in the field of activity. In practical classes, students will receive practical skills to substantiate the need to select different types of communications in PR-work, to be able to characterize groups of the public, to form the necessary knowledge and skills in preparing information materials, to get acquainted with the process of developing strategies and tactics of PR. The study of the discipline "Public relations" will help students to form a coherent system of competencies in shaping the main areas of PR-activity (image formation, organization of specific events, lobbying, crisis management, media relations, etc.)

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-29, паблік рилейшнз, прес-реліз, PR-діяльність, громадськість, управління підприємством, моделювання, імідж, бренд, стереотип, домінанта, рublic relations, pressrelease, PR-activity, public, enterprisemanagement, modeling, image, brand, stereotype, dominant
Шифр: 06-13-29
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 19 Лют 2019 09:19
Останні зміни: 19 Лют 2019 09:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13581
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року