Робоча програма навчальної дисципліни «Товарознавство» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Сommodity" specialty 075 MARKETING

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-34 Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. та Попко, О. В. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Товарознавство» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Сommodity" specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-34.pdf

Download(868kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Товарознавство» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю ознайомлення зі споживчими властивостями товарів певної якості і асортименту, що задовольняють потреби населення. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з просування товарів і послуг, консультації з питань безпечного споживання продукції, усунення фальсифікації та захисту прав споживачів. Вивчення дисципліни «Товарознавство» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо товарознавства продукції і послуг, товарної інформації, маркування та експертизи товарів і послуг. The discipline «Commodity» is an integral part of the program of training specialists in marketing. The relevance of the study of this course is due to the need to familiarize themselves with the consumer properties of goods of a certain quality and range, satisfying the needs of the population. At practical classes, students will receive practical skills in advancing goods and services, consulting on issues of safe consumption of products, eliminating falsifications and protecting consumer rights. The study of the discipline «Commodity» will help students to form a holistic system of competencies in commodity research of products and services, commodity information, marking and examination of goods and services

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-34, сертифікація, просування товару, товарна інформація, експертиза товару, номенклатура товару, асортимент товару, маркування товару, сertification, product promotion, commodity information, product examination, product range, product range, product labeling
Шифр: 06-13-34
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 19 Лют 2019 09:19
Останні зміни: 19 Лют 2019 09:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13585
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року