Робоча програма навчальної дисципліни «Паблік рилейшнз у бізнесі» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня всіх спеціальностей. Program of the Discipline "PUBLIC RELATIONS IN BUSINESS" specialty For all specialties in NUWEE

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-35 Мальчик, М. В. and Толчанова, З. О. and Мартинюк, О. В. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Паблік рилейшнз у бізнесі» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня всіх спеціальностей. Program of the Discipline "PUBLIC RELATIONS IN BUSINESS" specialty For all specialties in NUWEE. [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
06-13-35 (1).pdf

Download(807kB) | Preview

Abstract

Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю формування у студентів уміння, навичок щодо загальної професійної і фахової підготовки за напрямком діяльності. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з обґрунтування необхідності вибору різних видів комунікацій в PR-роботі, зможуть охарактеризувати групи громадськості, сформувати необхідні знання та вміння підготовки інформаційних матеріалів, ознайомляться з процесом розробки стратегій і тактики бізнес PR. Вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз у бізнесі» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо формування основних напрямків PR-діяльності у бізнесі (формування іміджу, організація специфічних подій, лобіювання, управління у кризових умовах, відносини зі ЗМІ та ін). Actuality of the study of this course is due to the need to form students' skills, skills in general professional and professional training in the field of activity. In practical classes, students will receive practical skills to substantiate the need to select different types of communications in PR-work, to be able to characterize groups of the public, to form the necessary knowledge and skills in preparing information materials, to get acquainted with the process of developing strategies and tactics of business PR. The study of the discipline «Рublic relations in business» will help students to form a coherent system of competencies in shaping the main areas of PR-activity in business (image formation, organization of specific events, lobbying, crisis management, media relations, etc.)

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 06-13-35, паблік рилейшнз, прес-реліз, PR-діяльність, громадськість, управління підприємством, моделювання, імідж, бренд, стереотип, домінанта, рublic relations, pressrelease, PR-activity, public, enterprisemanagement, modeling, image, brand, stereotype, dominant
Шифр: 06-13-35
Subjects: За напрямами > Усі спеціальності
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: Ірина Понаріна
Date Deposited: 05 Mar 2019 10:36
Last Modified: 25 Mar 2019 09:41
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13924

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year