06-13-99 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing Research" specialty 075 "MARKETING". [Робочі програми]
|
Text
06-13-99 (1).pdf Download(887kB) | Перегляд |
Анотація
Навчальна дисципліна «Маркетингові дослідження» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів дослідження складових маркетингового середовища підприємства. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з виконання маркетингових досліджень та використання їх результатів в управління підприємством. Вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів дослідження зовнішнього й внутрішнього середовищ підприємства, звітування про результати досліджень, використання результатів маркетингових досліджень з метою забезпечення високої конкурентної позиції підприємства. The discipline "Marketing Research" is an integral part of the program of training of marketing specialists. The relevance of this course is determined by the need to study the methodological and methodological aspects of the study of the components of the marketing environment of the enterprise. At practical classes, students will receive practical skills in performing marketing research and using their results in enterprise management. Studying the discipline "Marketing Research" will help students to form a coherent system of competencies regarding the methods and techniques of research of the external and internal environment of the enterprise, reporting on the results of research, the use of marketing research results in order to ensure a high competitive position of the enterprise
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-99, маркетингові дослідження, маркетингова інформація, первинна інформація, вторинна інформація, методи збирання інформації, дослідження кон’юнктури ринку, дослідження конкурентного середовища, дослідження поведінки споживачів, дослідження внутрішнього середовища підприємства, marketing research, marketing information, primary information, secondary information, methods of information gathering, market research, competitive environment research, consumer behavior research, research of the internal environment of the enterprise |
Шифр: | 06-13-99 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 14 Бер 2019 10:41 |
Останні зміни: | 14 Бер 2019 10:41 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14076 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року