Робоча програма навчальної дисципліни «Економічний механізм маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Economic Mechanism of Marketing" specialty 075 "MARKETING"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-98 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Економічний механізм маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Economic Mechanism of Marketing" specialty 075 "MARKETING". [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-98 (1).pdf

Download(976kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Економічний механізм маркетингу» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів впровадження концепції інтегрованого маркетингу суб’єктами національної економіки. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з комплексного застосування: складових маркетинг-міксу, виробничих та управлінських процесів на підприємстві. Вивчення дисципліни «Економічний механізм маркетингу» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів ефективного інтегрування маркетингової концепції управління в систему менеджменту на підприємстві. The discipline "Economic Marketing Mechanism" is an integral part of the program of training specialists in marketing. The urgency of this course is conditioned by the need to study the methodological and methodological aspects of the implementation of the concept of integrated marketing by the subjects of the national economy. In practical classes, students will receive practical skills in integrated use: marketing mixes, production and management processes at the enterprise. The study of the discipline "Economic Marketing Mechanism" will help students to form a coherent system of competencies regarding the methods and techniques for effective integration of the marketing concept of management into the management system at the enterprise

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-98, економічний механізм маркетингу, прийняття рішень в економічному механізмі маркетингу, economic mechanism of marketing, decision making in the economic mechanism of marketing
Шифр: 06-13-98
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 25 Бер 2019 08:18
Останні зміни: 25 Бер 2019 08:18
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14304
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року