ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ НА СОВРЕМЕННОМ МАШИНОСТРОИТЕЛЬНОМ ПРЕДПРИЯТИИ

Downloads

Downloads per month over past year

Корж, М. В. and Акімов, О. О. (2006) ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ НА СОВРЕМЕННОМ МАШИНОСТРОИТЕЛЬНОМ ПРЕДПРИЯТИИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(36)). pp. 318-325.

[img]
Preview
Text
Акімов О.О. ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ НА СОВРЕМЕННОМ МАШИНОСТРОИТЕЛЬНОМ ПРЕДПРИЯТИИ зах.pdf

Download(3MB) | Preview

Abstract

У статті проведений аналіз стану маркетингової системи на сучасному промисловому підприємстві в умовах переходу України до ринкових умов господарювання, визначено місце функціонального маркетинга.

English abstract

The article considers marketing system on a modern industrial enterprise

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, промислове підприємство
УДК: 336
Бібліографічний опис: Акимов О. О. Особенности формирования маркетинговой системы на современном машиностроительном предприятии / М. В. Корж, О. О. Акимов // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2006. – Вип. 4(36). – С. 318-325.
Subjects: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030507 - Маркетинг
Видання університету
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 27 Mar 2019 10:07
Last Modified: 27 Mar 2019 10:07
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14344

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year