ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ НА СОВРЕМЕННОМ МАШИНОСТРОИТЕЛЬНОМ ПРЕДПРИЯТИИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Корж, М. В. та Акімов, О. О. (2006) ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ НА СОВРЕМЕННОМ МАШИНОСТРОИТЕЛЬНОМ ПРЕДПРИЯТИИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(36)). с. 318-325.

[img]
Перегляд
Text
Акімов О.О. ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ НА СОВРЕМЕННОМ МАШИНОСТРОИТЕЛЬНОМ ПРЕДПРИЯТИИ зах.pdf

Download(3MB) | Перегляд

Анотація

У статті проведений аналіз стану маркетингової системи на сучасному промисловому підприємстві в умовах переходу України до ринкових умов господарювання, визначено місце функціонального маркетинга.

English abstract

The article considers marketing system on a modern industrial enterprise

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, промислове підприємство
УДК: 336
Бібліографічний опис: Акимов О. О. Особенности формирования маркетинговой системы на современном машиностроительном предприятии / М. В. Корж, О. О. Акимов // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2006. – Вип. 4(36). – С. 318-325.
Тематики: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030507 - Маркетинг
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 27 Бер 2019 10:07
Останні зміни: 27 Бер 2019 10:07
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14344
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року