ИНСТРУМЕНТЫ КОМПЛЕКСНОГО ПОДХОДА К УПРАВЛЕНИЮ БРЭНДОМ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Акімова, Л. М. та Іванова, Е. В. (2006) ИНСТРУМЕНТЫ КОМПЛЕКСНОГО ПОДХОДА К УПРАВЛЕНИЮ БРЭНДОМ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(36)). с. 211-218.

[img]
Перегляд
Text
Акімова Л.М. ИНСТРУМЕНТЫ КОМПЛЕКСНОГО ПОДХОДА К УПРАЛЕНИЮ БРЭНДОМ зах.pdf

Download(2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються проблеми підсилення бренду та ефективного його управління. Використання інструментів комплексного підходу до управління брендом дозволить керівництву приймати більшобгрунтовані рішення, які стосуються довгострокового розвитку бренду.

English abstract

The problem of brand amplification and its efficient management is evaluated in the article.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: бренд
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Акимова Л. М. Инструменты комплексного подходу к управлению брэндом / Л. М. Акимова, Е. В. Иванова // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2006. – Вип. 4(36). – С. 211-218.
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 27 Бер 2019 10:12
Останні зміни: 27 Бер 2019 10:12
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14348
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року