Акімова, Л. М. та Іванова, Е. В. (2006) ИНСТРУМЕНТЫ КОМПЛЕКСНОГО ПОДХОДА К УПРАВЛЕНИЮ БРЭНДОМ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(36)). с. 211-218.
|
Text
Акімова Л.М. ИНСТРУМЕНТЫ КОМПЛЕКСНОГО ПОДХОДА К УПРАЛЕНИЮ БРЭНДОМ зах.pdf Download(2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються проблеми підсилення бренду та ефективного його управління. Використання інструментів комплексного підходу до управління брендом дозволить керівництву приймати більшобгрунтовані рішення, які стосуються довгострокового розвитку бренду.
English abstract
The problem of brand amplification and its efficient management is evaluated in the article.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | бренд |
УДК: | 339.138 |
Бібліографічний опис: | Акимова Л. М. Инструменты комплексного подходу к управлению брэндом / Л. М. Акимова, Е. В. Иванова // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2006. – Вип. 4(36). – С. 211-218. |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 27 Бер 2019 10:12 |
Останні зміни: | 27 Бер 2019 10:12 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14348 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року