Середюк, Т. В. та Seredyuk, T. V. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГУ КОМПАНІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(64)). с. 91-103.
|
Text
Ve6410.pdf Download(170kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена питанням маркетингових стратегій компаній, які займаються онлайн-маркетингом, аналізу основних компонентів традиційного маркетингу та комплексу онлайн-маркетингу, визначенню місця комерційної діяльності онлайн-маркетингу у сучасних компаніях, а також його переваг в порівнянні з традиційним маркетингом. В статті також розглянуто той факт, що шляхи розвитку більшості компаній, які займаються онлайн-маркетингом, багато в чому були визначені гігантами IT-індустрії, які проклали шлях до розвитку та конкурентному зростанню на ринку. Крім того, в статті розглянуто характеристики основних тенденцій розвитку IT-індустрії за останні десятиліття, а також рекомендації для подальшого розвитку IT-компаній, які хочуть зберегти свої конкурентні позиції на ринку в умовах постійно зростаючої конкуренції.
Title in English
COMPANY’S CHARACTERISTICS OF ONLINE MARKETING
English abstract
The article highlights the issues of marketing strategies of online marketing companies, analyses main components of traditional and online marketing mix, defines the place of online marketing commercial activities of modern companies, as well as its advantages comparably with traditional online marketing. The article also studies that the ways of development of many online marketing companies in many respects were determined by the IT industry giants which set the pace for development and competition growth on the market. Moreover, it provides characteristics for the principal trends in the development of the IT industry in the last decades, and recommendations for further development of IT companies that wish to keep their competitive positions on the market in the conditions of constant innovations and ever growing rivalry.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | онлайн-маркетинг, комплекс маркетингу, конкурентна стратегія, концепція маркетингу, соціально-етичний маркетинг, трафік, купівля трафіку орієнтованого на ROI, ІТ-індустрія, виділення цільових груп, ефективність маркетингової кампанії, партнерський маркетинг, прямий маркетинг, бізнес-модель, B2B (business-to-business), B2C (business-to-customer), C2C (customer-to-customer), рекламна платформа, крос-плафтормний маркетинг, мобільний маркетинг, online marketing, marketing mix, competitive strategy, marketing concept, societal marketing, traffic, ROI-oriented traffic purchase, IT industry, targeting, marketing campaign efficiency, dating services marketing, affiliate marketing, direct marketing, business model, B2B (business-to-business), B2C (business-to-customer), C2C (customer-to-customer), advertising platform, cross-platform marketing, mobile marketing |
УДК: | 339.138:659.1 |
Бібліографічний опис: | Середюк Т. В. Особливості онлайн-маркетингу компанії / Т. В. Середюк // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2013. – Вип. 4(64). – С. 91-103. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2013 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 15 Січ 2015 13:37 |
Останні зміни: | 15 Січ 2015 13:37 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1436 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року