Акімова, Л. М. (2006) БРЕНД У МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Корпоративне управління в Україні: менеджмент, фінанси, аудит. с. 215-217.
|
Text
Акімова Л.М. Бренд у маркетингу промислового підприемства.pdf.zax.pdf Download(1MB) | Перегляд |
Анотація
У тезах визначається місце товарного знака(бренда) у маркетингу промислового підприємства та проводиться його маркетинговий аналіз. В тезах розглядається сутність товарного знака(бренда) у сучасних умовах господарювання та його вплив на маркетинг підприємств. Умови раціонального використання принципів маркетингу.
English abstract
These theses determine the place of the brand in the marketing of the industrial enterprise and provide its marketing analysis. The theses study the essence of the brand in modern methods of management and its influence on the industrial enterprise marketing. The theses determine necessary conditions of rational application of marketing principles.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | товар, товарний знак, бренд, маркетинг, диференціація продукту |
Бібліографічний опис: | Акімова Л. М. Бренд у маркетингу промислового підприемства / Л. М. Акімова // Корпоративне управління в Україні: менеджмент, фінанси, аудит : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 4-5 травня 2006 р., Рівне / редкол.: відп. ред. Павлов В. І., НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2006. – С. 215-217. |
Тематики: | За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 02 Квіт 2019 08:01 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2019 08:01 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14440 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року