БРЕНДИНГ ЯК НОСІЙ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Акімова, Л. М. (2008) БРЕНДИНГ ЯК НОСІЙ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(44)). с. 193-200.

[img]
Перегляд
Text
Акімова Л.М. Бренд як носій іміджу підприемства.pdf.zax.pdf

Download(1MB) | Перегляд

Анотація

У статті досліджено, що брендинг е одним із найперспективніших напрямів маркетингової діяльності підприємств щодо привертання та утримання споживача, зміцнення своїх ринкових позицій. Бренд як носій іміджу підприємства. Розглянуто рекламні прийоми впізнання торгової марки та напрямки створення брендингу.

English abstract

In the article it’s been researched that branding in one of the most prospective direction of marketing activity of enterprises as to involving and keeping a consumer, and fortifying the market positions. Branding is like an image of an enterprise. Publicity methods of recognizing the trade mark and directions of creating the brand have been considered in this article as well.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: бренд, брендинг, торгова марка, іиідж підприємства
УДК: 658.821
Бібліографічний опис: Акімова Л. М. Брендінг як носій іміджу підприємства / Л. М. Акімова // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2008. – Вип. 4(44), Ч. 4. – С. 193-200.
Тематики: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
За напрямами > Усі спеціальності
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 02 Квіт 2019 10:06
Останні зміни: 02 Квіт 2019 10:06
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14441
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року