16-01-01 Васютинська, Н. І. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Українська мова як іноземна» для підготовки іноземних громадян слухачів підготовчого відділення Program of the discipline Ukrainian as a foreign language. [Робочі програми]
|
Text
16-01-01 (1).pdf Download(2MB) | Перегляд |
Анотація
Інтеграція України у міжнародний науково-освітній та культурно-інформаційний простір посилила зацікавленість до вивчення української мови як іноземної (УМІ). Приєднання України 2005 року до Болонського процесу, збільшило кількість програм обміну між українськими та закордонними університетами, що своєю чергою позначилося на числі іноземних студентів, охочих опанувати українську. Це зобов’язує дбати про українську мову не лише в Україні,а й у всьому світі. Вивчення української мови як іноземної належать до актуальних, практично необхідних і важливих питань. Оволодіння українською мовою іноземними громадянами, українцями за кордоном, мігрантами є нагальною потребою в Україні. Основною метою вивчення української мови для студентів-іноземців у вищих навчальних закладах в умовах мовного середовища слід вважати володіння студентами уміннями і навичками мовленнєвої діяльності, що досягається за допомогою комплексного підходу до підготовки спеціалістів для зарубіжних країн, який об’єднує в собі взаємодію комунікативних, освітніх та виховних цілей. Integration of Ukraine into the international scientific-educational and cultural-informational space enhanced the interest of learning Ukrainian as a foreign language. Ukraine's accession to the Bologna Process in 2005, increased the amount of exchange programs between Ukrainian and foreign universities, that affected the number of foreign students who wanted to master Ukrainian. It obliges to attend of Ukrainian language not only in Ukraine but also in the whole world. Teaching Ukrainian as a foreign language is a topical, practically necessary and important issue. Mastering the Ukrainian with foreign nationals, Ukrainians abroad, migrants are urgently needed in Ukraine. The main purpose of teaching the Ukrainian language for foreign students in higer educational institutions in terms of language environment should be considered mastering the student’s skills of speech activity, that is achieved through a comprehensive approach to training of specialists for foreign countries, which combines the interaction of communicative and educational purposes.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 16-01-01, українська як іноземна, мовне середовище, комплексний підхід, комунікативні та освітні цілі, ukrainian as a foreign language, linguistic environment, integrated approach, communicative and educational purposes |
Шифр: | 16-01-01 |
Тематики: | Шифр галузі знань > Підготовка іноземців та осіб без громадянства за акредитованими напрямами підготовки (спеціальностями) За напрямами > 18 - Специфічні категорії > 1801 - Специфічні категорії |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут післядипломної освіти |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 03 Квіт 2019 06:53 |
Останні зміни: | 03 Квіт 2019 06:53 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14450 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року