МОЖЛИВОСТІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕГІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Міщук, Г. Ю. та Демчук, А. В. та Mishchuk, H. Y. та Demchuk, A. V. (2018) МОЖЛИВОСТІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕГІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(82)). с. 287-294.

[img]
Перегляд
Text
Ve8229 зах.pdf

Download(180kB) | Перегляд

Анотація

Проаналізовано можливості оцінювання регіонального брендингу. На основі аналізу наукових публікацій за тематикою ефективності брендингу регіону доведено, що зазначена тематика викликає високий науковий інтерес. Водночас, методики оцінювання ефективності брендингу територій зводяться переважно до експертних оцінок власне бренду чи дотичних до нього понять. При цьому методичні засади оцінки брендингу, а тим більше його ефективності, фактично не пропонуються. У зв’язку з цим на прикладі Рівненської області продемонстровано важливість врахування в оцінках ефективності регіонального брендингу дій щодо брендингу обласного центру, а також розвинено методичні засади оцінювання ефективності брендингу області на основі експертних оцінок.

Title in English

POSSIBILITIES OF EVALUATION OF REGIONAL BRANDING EFFICIENCY

English abstract

The possibilities of evaluation of regional branding are analyzed. On the basis of analysis of scientific publications in the field of regional branding efficiency, it has been proved that this topic attracts high scientific interest. At the same time, methods of evaluation of the territorial branding effectiveness are reduced mainly to expert assessments of the brand (not branding) or related indicators and concepts. At the same time, the methodical principles of branding assessment, and even more of its effectiveness, are not actually offered. Considering such inconsistencies, we use an example of the Rivne region to demonstrate the importance of taking into account the effectiveness of the actions on regional center branding. Finally, methodical principles for assessing the effectiveness of the region’s branding on the basis of expert assessments are developed.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: бренд, брендинг, експертні оцінки, ефективність, регіональний брендинг, brand, branding, expert evaluations, efficiency, regional branding
УДК: 332.1
Бібліографічний опис: Міщук Г. Ю. Можливості оцінки ефективності регіонального брендингу / Г. Ю. Міщук, А. В. Демчук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2018. – Вип. 2(82). – С. 287-294.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 17 Квіт 2019 10:57
Останні зміни: 17 Квіт 2019 10:57
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14642
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року