Робоча програма навчальної дисципліни "Управління якістю туристичних послуг" для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання Program of the Discipline «Management of quality of tourist services» Specialty 242 «Tourism»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

05-08-30 Конарівська, О. Б. та Якимчук, А. Ю. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни "Управління якістю туристичних послуг" для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання Program of the Discipline «Management of quality of tourist services» Specialty 242 «Tourism». [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
05-08-30.pdf

Download(898kB) | Перегляд

Анотація

Вибірковою частиною навчального плану підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання передбачається вивчення дисципліни «Управління якістю туристичних послуг». Робоча програма даної дисципліни сформована з урахуванням сучасних вимог до навчально-методичних документів і професійних компетенцій освітньо-кваліфікаційної характеристики магістрів з туризму. Метою дисципліни «Управління якістю туристичних послуг» є формування системи теоретичних знань із застосування інструментарію управління якістю на підприємствах у сфері туризму, а також набуття практичних навичок оцінки рівня якості туристичних послуг. Особлива увага приділяється застосуванню теорії та методології управління якістю як засобу досягнення комерційних успіхів підприємства у сфері туризму на основі ефективного використання його потенціалу з орієнтацією на споживача в умовах ринкової економіки. A selective part of the training plan for higher education applicants of the second (master) level of specialty 242 «Tourism» of Stationary (daily) and Correspondence forms of education provides for the study «Management of the quality of tourist services». The working program of this discipline is formed taking into account modern requirements to educational and methodological documents and professional competencies of educational and qualifying characteristics of masters in tourism. The purpose of the discipline "Management of the quality of tourist services" is the formation of a system of theoretical knowledge on the use of tools for quality management in enterprises in the field of tourism, as well as acquiring practical skills in assessing the quality of tourism services. Particular attention is paid to the application of the theory and methodology of quality management as a means of achieving commercial success of the enterprise in the field of tourism on the basis of the effective use of its potential, with a focus on the consumer in a market economy.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 05-08-30, якість, туристична послуга, система якості, управління якістю, процес, стандарти якості, контроль якості, quality, tourist service, quality system, quality management, process, quality standards, quality control.
Шифр: 05-08-30
Тематики: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм
Підрозділи: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 25 Квіт 2019 10:33
Останні зміни: 25 Квіт 2019 10:33
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14711
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року