Робоча програма навчальної дисципліни «Вступ до фаху» для здобувачів, які навчаються за спеціальністю 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)». Work Program of the discipline "Access to specialty" specialty 275 “Transport technologies (on road transport)”

Downloads

Downloads per month over past year

02-02-57 Швець, М. Д. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Вступ до фаху» для здобувачів, які навчаються за спеціальністю 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)». Work Program of the discipline "Access to specialty" specialty 275 “Transport technologies (on road transport)”. [Робочі програми]

[img] Text
02-02-57 (1).pdf

Download(664kB)

Abstract

В сучасних умовах для здобувачів вищої освіти необхідний певний адаптаційний період при переході від шкільної форми навчання до навчання у вищій школі. Це вимагає від здобувача в багатьох випадках, перебудови власного світогляду у відношенні до навчання. Особливо це стосується організованості, відповідальності, дисципліни у відношенні до самостійної роботи та самовдосконалення здобувача. Також важливим елементом є знання здобувача вищої освіти про законодавство України, внутрішній розпорядок у вищому навчальному закладі та історію його розвитку, свої права і обов’язки, умови оцінювання знань. Найважливішим елементом є підготовка студентів до розуміння суті обраної спеціальності, загального уявлення про основні технічні, технологічні, експлуатаційні та економічні показники роботи. Весь цей обсяг інформації вимагає від здобувача вищої освіти докласти певних зусиль для засвоєння її на відповідному рівні і уникнення в подальшому багатьох проблем, пов’язаних з навчанням. In modern conditions, applicants for higher education require a certain adaptation period in the transition from school to higher education. This requires the applicant, in many cases, to rearrange his or her own outlook on learning. This is especially true of organization, responsibility, discipline in relation to self-employment and self-improvement of the applicant. Another important element is the knowledge of the applicant of higher education about the legislation of Ukraine, the internal order in the higher educational institution and the history of its development, their rights and responsibilities, the conditions for assessing knowledge. The most important element is the preparation of students to understand the essence of the chosen specialty, a general idea of the main technical, technological, operational and economic performance indicators. All this volume of information requires a higher education student to make some effort to assimilate it at the appropriate level and avoid further the many learning-related problems.

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 02-02-57, вищий навчальний заклад, здобувач, бібліотека, система оцінювання, транспортні технології, вантажні перевезення, пасажирські перевезення, економіка, показники роботи транспорту, higher education institution, applicant, library, evaluation system, transport technologies, freight transport, passenger transportation, economy, transport performance indicators
Шифр: 02-02-57
Subjects: Шифр галузі знань > 27 Транспорт
Шифр галузі знань > 27 Транспорт > 275 Транспортні технології (На автомобільному транспорті)
Divisions: Навчально-науковий механічний інститут > Транспортних технологій і технічного сервісу
Depositing User: В. Є. Перелигіна
Date Deposited: 10 May 2019 08:25
Last Modified: 10 May 2019 08:25
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14804

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year