МІСЦЕ І РОЛЬ МОДЕЛЕЙ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ МІНЛИВОЇ ЕКОНОМІКИ

Downloads

Downloads per month over past year

Мартинюк, О. В. and Martyniuk, O. V. (2014) МІСЦЕ І РОЛЬ МОДЕЛЕЙ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ МІНЛИВОЇ ЕКОНОМІКИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(65)). pp. 267-272.

[img]
Preview
Text
Ve6529.pdf

Download(137kB) | Preview
Official URL: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Abstract

В статті досліджено основні трансформації, що відбуваються із системою маркетингу в зв’язку із змінами ринкової ситуації. Запропоновано метод оцінки сукупного ринкового попиту.

Title in English

PLACE AND ROLE OF MODELS OF MARKETING IN A CHANGING ECONOMY

English abstract

This paper investigates fundamental transformation taking place in the marketing of the system due to changes in market conditions. The method estimates the total market demand.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, конкуренція, інновації, прогнозування попиту, моделювання ринку, marketing, competition, innovation, demand forecasting, modeling market
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Мартинюк О. В. Місце і роль моделей маркетингу в умовах мінливої економіки / О. В. Мартинюк // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2014. – Вип. 1(65). – С. 267-272.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 03 Feb 2015 08:16
Last Modified: 03 Feb 2015 08:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1544

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year