МІСЦЕ І РОЛЬ МОДЕЛЕЙ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ МІНЛИВОЇ ЕКОНОМІКИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Мартинюк, О. В. та Martyniuk, O. V. (2014) МІСЦЕ І РОЛЬ МОДЕЛЕЙ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ МІНЛИВОЇ ЕКОНОМІКИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(65)). с. 267-272.

[img]
Перегляд
Text
Ve6529.pdf

Download(137kB) | Перегляд
Посилання: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Анотація

В статті досліджено основні трансформації, що відбуваються із системою маркетингу в зв’язку із змінами ринкової ситуації. Запропоновано метод оцінки сукупного ринкового попиту.

Title in English

PLACE AND ROLE OF MODELS OF MARKETING IN A CHANGING ECONOMY

English abstract

This paper investigates fundamental transformation taking place in the marketing of the system due to changes in market conditions. The method estimates the total market demand.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, конкуренція, інновації, прогнозування попиту, моделювання ринку, marketing, competition, innovation, demand forecasting, modeling market
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Мартинюк О. В. Місце і роль моделей маркетингу в умовах мінливої економіки / О. В. Мартинюк // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2014. – Вип. 1(65). – С. 267-272.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 03 Лют 2015 08:16
Останні зміни: 03 Лют 2015 08:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1544
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року