Подлевська, О. М. та Podlevska, O. M. (2014) ПРИНЦИПИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(65)). с. 311-317.
|
Text
Ve6534.pdf Download(209kB) | Перегляд |
Анотація
Політика ціноутворення в електронній комерції – це комплекс заходів, спрямованих на визначення оптимального методу ціноутворення, який забезпечить торгівельним підприємствам збільшення збутового потенціалу та досягнення поставлених цілей. Необхідно зазначити, що цінова політика торгівельних підприємств змінюється залежно від кон’юнктури ринку.
Title in English
PRINCIPLES OF PRICING IN ELECTRONIC COMMERCE
English abstract
Pricing policies in e-commerce - a set of measures to determine the optimal method of pricing that will provide commercial enterprises increase supply capacity and achieve their goals. It should be noted that the pricing of commercial enterprises varies depending on market conditions.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Internet-комерція, принципи ціноутворення, методи ціноутворення, електронна комерція, Internet-commerce, pricing principles, methods, pricing, e-commerce |
УДК: | 339.1 |
Бібліографічний опис: | Подлевська О. М. Принципи ціноутворення в електронній комерції / О. М. Подлевська // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2014. – Вип. 1(65). – С. 311-317. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 03 Лют 2015 11:15 |
Останні зміни: | 03 Лют 2015 11:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1550 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року