ПРИНЦИПИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ

Downloads

Downloads per month over past year

Подлевська, О. М. and Podlevska, O. M. (2014) ПРИНЦИПИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(65)). pp. 311-317.

[img]
Preview
Text
Ve6534.pdf

Download(209kB) | Preview
Official URL: http://nuwm.edu.ua/naukova-dijaljnistj/vidannja-un...

Abstract

Політика ціноутворення в електронній комерції – це комплекс заходів, спрямованих на визначення оптимального методу ціноутворення, який забезпечить торгівельним підприємствам збільшення збутового потенціалу та досягнення поставлених цілей. Необхідно зазначити, що цінова політика торгівельних підприємств змінюється залежно від кон’юнктури ринку.

Title in English

PRINCIPLES OF PRICING IN ELECTRONIC COMMERCE

English abstract

Pricing policies in e-commerce - a set of measures to determine the optimal method of pricing that will provide commercial enterprises increase supply capacity and achieve their goals. It should be noted that the pricing of commercial enterprises varies depending on market conditions.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Internet-комерція, принципи ціноутворення, методи ціноутворення, електронна комерція, Internet-commerce, pricing principles, methods, pricing, e-commerce
УДК: 339.1
Бібліографічний опис: Подлевська О. М. Принципи ціноутворення в електронній комерції / О. М. Подлевська // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2014. – Вип. 1(65). – С. 311-317.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2014
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 03 Feb 2015 11:15
Last Modified: 03 Feb 2015 11:15
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1550

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year