05-08-83 Конарівська, О. Б. (2019) Методичні вказівки до практичних робіт та виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Організація підприємницької діяльності в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
|
Text
05-08-83 (1).pdf Download(962kB) | Перегляд |
Анотація
Практична робота студентів є найважливішим видом навчального заняття, під час якого здійснюється організація засвоєння студентами теоретичних положень навчальної дисципліни «Організація підприємницької діяльності в туризмі», виконуються спеціально сформульовані завдання, формуються у них вміння і навички практичного застосування цих теоретичних положень. Мета практичних робіт – сприяння засвоєнню навчальної програми дисципліни «Організація підприємницької діяльності в туризмі» в повному обсязі, отримання студентами теоретичних знань, здобуття навичок самостійної практичної діяльності, необхідних для фахівців туристичного бізнесу; набуття умінь самостійно працювати з навчальною, спеціальною літературою та статистичними матеріалами, робити узагальнення та висновки. Мета виконання практичних робіт – набуття теоретичних знань майбутніми фахівцями для вирішення практичних задач, які спрямована на формування в студентів сучасного економічного мислення, глибокого розуміння комплексу проблем господарювання в туризмі, а також у набутті вмінь і практичних навичок економічної діяльності. У результаті виконання практичних робіт з дисципліни «Організація підприємницької діяльності в туризмі» студент повинен: знати: предмет, об’єкт і завдання організації підприємницької діяльності в туризмі; економічні основи туристичної діяльності; сутність та особливості підприємницької діяльності в туризмі; правові основи організації туристичного бізнесу в Україні; сутність підприємницької стратегії в розвитку туризму; поняття, складові та формування туристичного продукту; порядок створення та організація діяльності туристичного підприємства; основи управління туристичним підприємством; маркетингову та цінову політику підприємств туристичного бізнесу; основи реклами в туристичному бізнесі; формування та розподіл прибутку туристичних підприємств в Україні
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 05-08-83, економічні основи туристичної діяльності, правові основи організації туристичного бізнесу в Україні |
Шифр: | 05-08-83 |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 24 Вер 2019 12:35 |
Останні зміни: | 24 Вер 2019 12:35 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15566 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року