06-13-97 Гонтаренко, Н. А. та Мальчик, М. В. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline Advertising Management specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]
|
Text
06-13-97 (1).pdf Download(857kB) | Перегляд |
Анотація
Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів управління рекламною діяльністю підприємства. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства, з оцінювання ефективності реклами. Вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо маркетингових досліджень у рекламі; організації рекламної діяльності учасників рекламного бізнесу; планування, організації та оцінювання ефективності рекламної кампанії. The discipline “Advertising Management” is an integral part of the training program for marketing specialists. This course is relevant because of the need to study the methodological aspects of managing the advertising activities of the company. During practical classes, students will receive practical skills needed in order to study the methods and mechanisms of managing the advertising activities of the company and evaluating the effectiveness of its advertising. The study of the discipline “Advertising Management” will help students to form a coherent system of competencies in marketing research in advertising; organization of advertising activity of participants of advertising business; planning, organizing and evaluating the effectiveness of an advertising campaign.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-97, рекламна діяльність, рекламний менеджмент, рекламний процес, учасники рекламного процесу, дослідження рекламного ринку, рекламна кампанія, ефективність реклами, advertising activity, advertising management, advertising process, participants of the advertising process, research of advertising market, advertising campaign, advertising effectiveness. |
Шифр: | 06-13-97 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 01 Жов 2019 08:14 |
Останні зміни: | 01 Жов 2019 08:14 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15625 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року