06-13-100 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline BEHAVIOR OF THE CONSUMER specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]
|
Text
06-13-100 (1).pdf Download(869kB) | Перегляд |
Анотація
Навчальна дисципліна «Поведінка споживача» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних, методичних аспектів дослідження поведінки індивідуальних і корпоративних споживачів та впливу на неї. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з вивчення та корегування поведінки споживачів, оцінки споживчого потенціалу клієнтів, формування партнерських відносин зі споживачами. Вивчення дисципліни «Поведінка споживача» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів здійснення цілеспрямованого впливу на поведінку клієнтів з метою успішного виконання маркетингової конкурентної стратегії підприємства. The discipline “Consumer Behavior” is an integral part of the training program for marketing specialists. The relevance of this course is determined by the need to study the methodological aspects of the research process of the behavior of individual and corporate consumers and the impact on it. In practical classes, students will receive practical skills in studying and adjusting consumer behavior, assessing consumer potential of clients, forming partnerships with consumers. Studying the discipline “Behavior of the consumer” will help students to form a holistic system of competencies regarding methods and techniques for implementing purposeful impact on customer behavior in order to successfully implement the company's competitive marketing strategy.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-100, споживачі товарів, індивідуальні споживачі, індустріальні споживачі, процес прийняття рішень споживачем, чинники поведінки споживача, ділова співпраця зі споживачем, consumers of goods, individual consumers, industrial consumers, consumer decision making processes, consumer behavior factors, business cooperation with the consumer. |
Шифр: | 06-13-100 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 01 Жов 2019 08:14 |
Останні зміни: | 01 Жов 2019 08:14 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15626 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року