Робоча програма навчальної дисципліни «Основи маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)». Program of the Discipline Principles of Marketing specialty 275 “Transport technologies (in motor transport)”

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-103 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Основи маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)». Program of the Discipline Principles of Marketing specialty 275 “Transport technologies (in motor transport)”. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-103 (1).pdf

Download(968kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Основи маркетингу» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів здійснення маркетингової діяльності на автотранспортному підприємстві. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з розробки та організації функціонування комплексу маркетингу на автотранспортному підприємстві. Вивчення дисципліни «Основи маркетингу» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів організації маркетингової діяльності на автотранспортних підприємствах. The discipline “Principles of Marketing” is an integral part of the training program for marketing specialists. This course is relevant due to the need to study the methodological aspects of marketing activities of a motor transport enterprise. During the practical classes, students will gain practical skills in developing and organizing the functioning of a marketing complex of a motor transport company. Studying the discipline “Principles of Marketing” will help students to form a coherent system of competencies regarding methods and techniques for organizing marketing activities of motor transport enterprises.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-103, маркетинг, маркетингові дослідження, споживчий ринок, промисловий ринок, маркетингова товарна політика, політика розповсюдження послуг, товарна марка, сервісне обслуговування, цінова політика, політика просування послуг, результативність маркетингової діяльності, контроль маркетингу, marketing, marketing research, consumer market, industrial market, marketing product policy, distribution policy, brand name, service, pricing policy, promotion policy, marketing performance, marketing control.
Шифр: 06-13-103
Тематики: Шифр галузі знань > 27 Транспорт > 275 Транспортні технології (На автомобільному транспорті)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 01 Жов 2019 08:14
Останні зміни: 01 Жов 2019 08:14
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15627
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року