Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Program of the Discipline Marketing of information products and services specialty 029«Information, library and archival affairs»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-104 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Program of the Discipline Marketing of information products and services specialty 029«Information, library and archival affairs». [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-104 (1).pdf

Download(873kB) | Перегляд

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів здійснення маркетингової діяльності в інформаційних установах. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з розробки та організації функціонування комплексу маркетингу в інформаційній установі. Вивчення дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів організації маркетингової діяльності в інформаційній установі. The discipline “Marketing of information products and services” is an integral part of the training program for specialists in information, library and archives. This course is relevant due to the need to study the methodological aspects of marketing activities of information institutions. During the practical classes, students will gain practical skills in developing and organizing the functioning of a marketing complex of information institutions. Studying the discipline “Marketing of information products and services” will help students to form a coherent system of competencies regarding methods and techniques for organizing marketing activities of information institutions.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-104, маркетинг, маркетингові дослідження, споживчий ринок, промисловий ринок, маркетингова товарна політика, політика розповсюдження послуг, товарна марка, цінова політика, політика просування, контроль маркетингу, marketing, marketing research, consumer market, industrial market, marketing product policy, distribution policy, brand name, service, pricing policy, promotion policy, marketing control.
Шифр: 06-13-104
Тематики: Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 29 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 01 Жов 2019 08:14
Останні зміни: 01 Жов 2019 08:14
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15630
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року