Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Program of the Discipline Marketing of information products and services specialty 029«Information, library and archival affairs»

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-104 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Program of the Discipline Marketing of information products and services specialty 029«Information, library and archival affairs». [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
06-13-104 (1).pdf

Download(873kB) | Preview

Abstract

Навчальна дисципліна «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів здійснення маркетингової діяльності в інформаційних установах. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з розробки та організації функціонування комплексу маркетингу в інформаційній установі. Вивчення дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів організації маркетингової діяльності в інформаційній установі. The discipline “Marketing of information products and services” is an integral part of the training program for specialists in information, library and archives. This course is relevant due to the need to study the methodological aspects of marketing activities of information institutions. During the practical classes, students will gain practical skills in developing and organizing the functioning of a marketing complex of information institutions. Studying the discipline “Marketing of information products and services” will help students to form a coherent system of competencies regarding methods and techniques for organizing marketing activities of information institutions.

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 06-13-104, маркетинг, маркетингові дослідження, споживчий ринок, промисловий ринок, маркетингова товарна політика, політика розповсюдження послуг, товарна марка, цінова політика, політика просування, контроль маркетингу, marketing, marketing research, consumer market, industrial market, marketing product policy, distribution policy, brand name, service, pricing policy, promotion policy, marketing control.
Шифр: 06-13-104
Subjects: Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 29 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: libr_1 Г. М. Рожанчук
Date Deposited: 01 Oct 2019 08:14
Last Modified: 01 Oct 2019 08:14
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15630

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year