06-07-17 Коберська, Т. А. (2019) Робоча програма «Етика ділового спілкування» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх спеціальностей НУВГП денної форми навчання. Program of the Discipline ETHICS OF BUSINESS COMMUNICATION Speciality all specialisations. [Робочі програми]
|
Text
06-07-17 (1).pdf Download(1MB) | Перегляд |
Анотація
Метою викладання дисципліни «Етика ділового спілкування» є: формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців в сфері ділового спілкування. Завдання вивчення даної дисципліни – теоретична і практична підготовка майбутніх спеціалістів з наступних питань: сутність та поняття етики та етикету ділового спілкування; стилі, види, принципи та мотиви ділового спілкування; фахове і професійне зростання шляхом самоменеджменту; особливості вербальних та невербальних засобів комунікації; діловий етикет у міжнародному бізнесі; сутність та специфіка корпоративної культури; фактори іміджу ділової людини; психолого-дидактичні та етичні принципи публічних виступів; базові теорії походження лідерства; концепції стилів керівництва та методи управління; причини бар’єрів спілкування та шляхи подолання конфліктів; етичні передумови індивідуальних та колективних форм ділового спілкування; етика та етикет у комерційній діяльності. The purpose of teaching the discipline "Ethics of business communication" is: the formation of the professional and communicative competence of future professionals in the field of business communication. The task of studying this discipline is theoretical and practical training of future specialists on the following issues: the essence and concept of ethics and etiquette of business communication; Styles, types, principles and motives of business communication; Professional growth through self-management; Features of non-verbal means of communication; Business etiquette in international business; The essence and specificity of the corporate culture; Factors of the image of a business person; Psychological and didactic and ethical principles of public speaking; Basic theories of the origin of leadership; Concepts of leadership styles and management methods; The causes of communication barriers and ways to overcome conflicts; Ethical preconditions of individual and collective forms of business communication; Ethics and etiquette in business.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-07-17, етика ділового спілкування, етикет, мораль, невербальна комунікація, риторика, корпоративна етика, імідж, еthics of business communication, etiquette, morals, non-verbal communication, rhetoric, corporate ethics, image. |
Шифр: | 06-07-17 |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 01 Жов 2019 13:36 |
Останні зміни: | 01 Жов 2019 13:36 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15639 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року