06-13-127 Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг закупівель» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline Procurement Marketing specialty 075 MARKETING. [Робочі програми]
|
Text
06-13-127 (1).pdf Download(722kB) | Перегляд |
Анотація
Навчальна дисципліна «Маркетинг закупівель» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю детального вивчення теоретико-методичних положень та маркетингу відносин, який поєднує в єдину систему конкретних виробників, оптову і роздрібну торгівлю з конкретними споживачами, де найбільш активну роль грає підприємство, яке здійснює закупівлю. Вивчення дисципліни «Маркетинг закупівель» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо ефективної розробки, впровадження і реалізації ефективних маркетингових рішень на вітчизняних промислових підприємствах. The course "Procurement Marketing" is an integral part of the training program for marketing professionals. The relevance of the study of this course is due to the need for a detailed study of theoretical and methodological provisions and marketing relationships, which combines into a single system of specific manufacturers, wholesale and retail trade with specific consumers, where the most active role is played by the company that makes the purchase. Studying the discipline "Procurement Marketing" will help students to develop a comprehensive system of competencies for the effective development, implementation and implementation of effective marketing solutions in domestic industrial enterprises
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-127, маркетинг закупівель, класифікація закупівель, методи закупівель, способи закупівель, джерела закупівель, купівельна поведінка, обсяг замовлення, логістика, онлайн-закупівлі, procurement marketing, procurement classification, procurement methods, procurement methods, sources of procurement, purchasing behavior, order volume, logistics, online purchases |
Шифр: | 06-13-127 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 15 Жов 2019 12:34 |
Останні зміни: | 15 Жов 2019 12:34 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15873 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року