Робоча програма навчальної дисципліни «Промисловий маркетинг» для студентів всіх спеціальностей НУВГП

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-167 Мальчик, М. В. та Попко, О. В. (2017) Робоча програма навчальної дисципліни «Промисловий маркетинг» для студентів всіх спеціальностей НУВГП. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-167.pdf

Download(580kB) | Перегляд

Анотація

Предметом дисципліни «Промисловий маркетинг» є вивчення економіч-них відносин в умовах ринку та спрямування виробничо-господарської діяльності підприємств на вивчення та задоволення потреб споживачів. Теоретичну основу дисципліни складають основні положення економічної теорії, теорій менеджменту і маркетингу. Мета дисципліни «Промисловий маркетинг» – сформувати у студенті уявлення про те, що промисловий маркетинг – це діяльність підприємств у сфері матеріального виробництва та промислових послуг, спрямована на дослідження споживчих потреб та задоволення попиту інших підприємств, установ, організацій у сировині, матеріалах, комплектуючих, устаткуванні, послугах з метою отримання прибутку. Завдання дисципліни «»Промисловий маркетинг – надати студентам знань з теорії промислового маркетингу, проведення маркетингових досліджень, вивчення стратегії планування на промисловому ринку, особливостей процесу постачання на промислових ринках, проведення ефективної товарної і цінової політики, політики розподілу і просування товарів на промисловому ринку. Прослухавши дисципліну “Промисловий маркетинг” студенти повинні знати: сутність промислового маркетингу, його особливості; особливості маркетингового інструментарію в діяльності промислових підприємств; методи маркетингового дослідження; стратегії конкуренції, суть сегментування ринку; цілі товарної та цінової політики промислового підприємства; сутність процесу товароруху та канали розподілу товарів; процес формування системи маркетингових комунікацій промислового підприємства. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти: самостійно проводити комплексне дослідження ринку, товару, конку-ренції і онкурентів, покупців на цільовому ринку; розробити бізнес-план маркетингової діяльності; розрахувати ціну продажу товару, вибрати канали збуту; використовувати набуті знання в практичній діяльності

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-13-167, маркетинг, енергетичний менеджмент, промисловий маркетинг, продуктово-ринкова стратегія підприємства
Шифр: 06-13-167
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 23 Жов 2019 12:32
Останні зміни: 23 Жов 2019 12:32
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15984
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року