Конарівська, О. Б. та Коротун, О. П. та Konarivska, O. B. та Korotun, O. Р. (2018) РОЛЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(84)). с. 88-95.
|
Text
Ve849 зах.pdf Download(155kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена вивченню зарубіжного та вітчизняного досвіду розвитку маркетингу туризму, визначені головні тенденції у сфері загального сучасного маркетингу. Проаналізовано підходи до визначення «маркетинг туристичних послуг» вітчизняними та зарубіжними вченими. Це дало змогу довести, що положення сучасного маркетингу можуть застосовуватись в туризмі та визначити його особливості у сфері туристичних послуг, а саме: суттєву залежність реалізації туристського продукту від місця та часу отримання, еластичність попиту, суб’єктивна оцінка якості послуг, а також відмінності в обслуговуванні, сезонність, особиста думка споживача та ін.
Title in English
ROLE AND FEATURES OF MARKETING IN THE SPHERE OF TRAVEL SERVICES
English abstract
The article is devoted to the study of foreign and domestic experience in the development of tourism marketing, identifies the main trends in the field of general modern marketing. Analyzed approaches to the definition of "marketing tourism services" by domestic and foreign scientists. This made it possible to draw conclusions that the provisions of modern marketing can be applied in tourism and determine the features of these provisions in the field of tourism services, namely: a significant dependence of the implementation of a tourist product on the place and time of receipt, the elasticity of demand, a subjective assessment of the quality of services, as well as differences in service, seasonality, personal opinion of consumers, etc.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | туризм, ринок туристичних послуг, маркетинг, попит, пропозиція, просування, туристичні послуги, маркетинг в сфері туристичних послуг, tourism, tourism services market, marketing, demand, supply, promotion, tourism services, tourism marketing |
УДК: | 338:48 |
Бібліографічний опис: | Конарівська О. Б. Роль та особливості маркетингу у сфері туристичних послуг / О. Б. Конарівська, О. П. Коротун // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2018. – Вип. 4(84). – С. 88-95. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 24 Жов 2019 09:48 |
Останні зміни: | 24 Жов 2019 09:48 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/16007 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року