Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(84)). с. 259-267.
|
Text
Ve8425 зах.pdf Download(164kB) | Перегляд |
Анотація
В умовах глобалізації економіки, розширення конкурентного середовища все більше зростає роль інформації, вона стає одним із найбільш значимих елементів, що використовуються для ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання. Зростаючі темпи інформатизації суспільства надають споживачам все більші обсяги інформації. ЇЇ передача від об’єкта до об’єкта відбувається за допомогою специфічної форми спілкування – комунікацій. У вирішенні цих завдань основне місце належить інтегрованим маркетинговим комунікаціям. Однак нестабільна економічна ситуація в країні, труднощі з фінансуванням відповідних заходів привели до скорочення маркетингових бюджетів. Тому зростає необхідність пошуку економічних і одночасно ефективних способів комунікації зі споживачами. Тільки ті компанії, які добре знають і розуміють своїх споживачів (клієнтів) і конкурентів, проводять ефективну комунікаційну політику, будуть мати успіх на цільовому ринку.
Title in English
PECULIARITIES OF FORMATION OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS IN CONDITIONS OF COMPETITIVE ENVIRONMENT
English abstract
In the context of the globalization of the economy, the expansion of the competitive environment is increasingly the role of information, it becomes one of the most important elements used to effectively manage the activities of business entities. The increasing pace of informatization in society is providing consumers with an increasing amount of information. ЇЇ Transmission from object to object is done through a specific form of communication – communication. Integrated marketing communications play a key role in addressing these challenges. However, the unstable economic situation in the country, difficulties in financing the relevant measures led to a reduction in marketing budgets. Therefore, there is a growing need to find cost-effective and, at the same time, effective ways of communicating with consumers. Only those companies that are well aware and understand their customers (customers) and competitors, conduct effective communication policies, will succeed in the target market.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетингові комунікації, інтегровані комунікації, споживачі, інформація, обмін, marketing communications, integrated communications, consumers, information, sharing |
УДК: | 339.138 |
Бібліографічний опис: | Коваль С. І. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій в умовах конкурентного середовища / С. І. Коваль // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2018. – Вип. 4(84). – С. 259-267. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2018 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 28 Жов 2019 08:24 |
Останні зміни: | 28 Жов 2019 08:24 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/16042 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року