Костюкова, Т. А. та Туровська, Г. І. та Kostiukova, T. A. та Turovska, H. I. (2015) ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ ЯК ОДНІЄЇ З ФОРМ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА. Технології навчання (14). с. 43-50.
|
Text
Костюкова Т. А., Туровська Г. І..pdf Download(133kB) | Перегляд |
Анотація
Визначено роль відкритого заняття у вищій школі як форми педагогічного контролю. Наведено результати контролю рівня викладання та розповсюдження кращого педагогічного досвіду в університеті та надані рекомендації для молодих викладачів.
Title in English
DEFINING OF MODEL LESSON ROLE AS A FORM OF TEACHER’S WORK
English abstract
The role of the open classes at higher school as forms of pedagogical control is considered. The results of teaching level control and distribution of the best pedagogical experience in university are resulted, recommendations are given for young teachers.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | відкрите заняття, критерії оцінювання відкритих занять, педагогічний контроль, інноваційні технології навчання, open classes, criteria of evaluation of open classes, pedagogical control, innovative technologies of studies |
УДК: | 378.147 |
Бібліографічний опис: | Костюкова Т. А. Визначення ролі відкритого заняття як однієї з форм роботи викладача / Т. А. Костюкова, Г. І. Туровська // Технології навчання : наук.-метод. зб. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип. 14. - С. 43-50. |
Тематики: | Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання" Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання" > Випуск 14 (2015 рік) |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 25 Лют 2015 12:03 |
Останні зміни: | 25 Лют 2015 12:03 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1607 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року