08-02-42 Нестерчук, Н. Є. (2019) Методичні вказівки до лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Фізична терапія та ерготерапія в педіатрії» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної і заочної форми навчання [Електронне видання]. [Методичне забезпечення]
|
Text
08-02-42 (1).pdf Download(803kB) | Перегляд |
Анотація
Програму навчальної дисципліни «Фізична терапія та ерготерапія в педіатрії» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Фізична терапія та ерготерапія дітей займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з фізичної терапії, ерготерапії. У даній програми викладений матеріал із загальної методики застосування засобів фізичної терапії та ерготерапії. Особлива увага приділена засвоєнню головних принципів використання засобів і методів фізичної терапії у відновленні та корекції функціонального стану, фізичного розвитку та рухливих функцій у дітей після перенесених гострих патологічних станів, хронічних захворювань, вроджених та набутих патологіях. Під час вивчення дисципліни студенти отримують ґрунтовні знання щодо проведення фізичної терапії у разі наявності різних патологій; ознайомлення із відомостями про хвороби й травми, у комплексному лікуванні яких послуговуються засобами фізичної терапії; розвиток у майбутніх фахівців спостережливості, дослідницьких інтересів, здатності аналізувати загальний стан хворого, простежувати у ньому найменші зміни, а відтак забезпечувати гнучку тактику застосування фізичної терапії на етапах відновлювального лікування. У результаті виконання даних лабораторних робіт студенти повинні знати: вікові психофізіологічні та індивідуальні особливості осіб, які мають відхилення в стані здоров’я або інвалідність; закономірності формування рухових умінь і навичок у розвитку основних рухових якостей дитини (враховуючи структуру основного дефекту); вплив фізичних вправ на психофізичний стан дітей з відхиленням в стані здоров’я (виключаючи інвалідів); спеціальну термінологію, уміти грамотно її використовувати; вміти: правильно підбирати методи і засоби навчання, використовуючи їх для вирішення корекційних, профілактичних і реабілітаційних завдань, успішно реалізовувати дидактичні принципи в практичній роботі; - підбирати завдання для самостійної роботи і індивідуальних планів дітей з відхиленням в стані здоров’я (включаючи інвалідів); володіти організаторськими вміннями і навичками проведення занять з фізичної терапії.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-02-42, фізична терапія, ерготерапія |
Шифр: | 08-02-42 |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Здоров'я людини і фізичної реабілітації |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 29 Жов 2019 14:06 |
Останні зміни: | 29 Жов 2019 14:06 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/16086 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року