06-14-98 Цецик, Я. П. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Іміджологія» для студентів, які навчаються за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» освітніх програм «Місцеве самоврядування» та «Державна служба». Program of the Discipline "IMAGEOLOGY" speciality 281 «Public administration». [Робочі програми]
|
Text
06-14-98.pdf Download(798kB) | Перегляд |
Анотація
Сучасний етап розвитку державотворчих традицій в Україні актуалізує об’єктивне вивчення основних напрямів формування позитивного іміджу України та ролі публічних комунікацій у цих процесах Основоположні принципи формування іміджу особистості впливають на її розвиток як особистості, відіграють важливу роль у кар’єрному зростанні. Діяльність приватних підприємств та фінансових структур у ринкових умовах вимагає постійної підтримки позитивного іміджу від своїх працівників. В останні роки у світі спостерігаються тенденції щодо розвитку іміджових технологій, появи нових напрямів у формуванні позитивного образу як органів влади, так і приватних структур і їхніх працівників, що в свою чергу сприяє розвитку іміджотворчих технологій. The current stage of development of state-building traditions in Ukraine actualizes the objective study of the main directions of forming a positive image of Ukraine and the role of public communication in these processes. The fundamental principles of forming an image of the individual influence on its development as individuals, play an important role in career development. The activities of private enterprises and financial institutions in market conditions require constant support for a positive image of their employees. In recent years, trends in the development of image technologies, the emergence of new trends in the formation of a positive image of both government bodies and private structures and their employees, are observed in the world. in its turn contributes to the development of image-generating technologies
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-14-98, імідж, бренд, політична реклама, контрреклама, image, brand, political advertising, counter advertising |
Шифр: | 06-14-98 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 28 Публічне управління та адміністрування Шифр галузі знань > 28 Публічне управління та адміністрування > 281 Публічне управління та адміністрування |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Державного управління, документознавства та інформаційної діяльності |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 01 Лист 2019 09:07 |
Останні зміни: | 01 Лист 2019 09:07 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/16201 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року