Тестові завдання підсумкового контролю знань з навчальної дисципліни «Хімія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського рівня) за освітньо-професійною програмою програмою «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології» спеціальності 194 «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології», освітньо-професійною програмою «Теплоенергетика» спеціальності 144 «Теплоенергетика», освітньо-професійною програмою «Гідроенергетика» спеціальності 145 «Гідроенергетика», освітньо-професійною програмою «Геологія» спеціальності 103 «Геологія» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

05-06-94 Мисіна, О. І. (2019) Тестові завдання підсумкового контролю знань з навчальної дисципліни «Хімія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського рівня) за освітньо-професійною програмою програмою «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології» спеціальності 194 «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології», освітньо-професійною програмою «Теплоенергетика» спеціальності 144 «Теплоенергетика», освітньо-професійною програмою «Гідроенергетика» спеціальності 145 «Гідроенергетика», освітньо-професійною програмою «Геологія» спеціальності 103 «Геологія» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
05-06-94 (1).pdf

Download(1MB) | Перегляд

Анотація

Приєднання України до Болонської конвенції та інтеграція до єдиного європейського простору вищої освіти передбачає реформування школи шляхом впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. Тестові завдання підсумкового контролю знань з навчальної дисципліни „Хімія” максимально наближені до майбутньої спеціальності здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, охоплюють основні розділи хімії та спрямовані на більш поглиблене засвоєння знань. Головною метою навчальної дисципліни „Хімія” є ознайомлення студентів з основними положеннями та закономірностями хімічної науки, формування наукового світогляду, розвиток хімічного мислення і здатності аналізувати явища; формування спеціальних умінь та навичок з метою застосування хімічних законів і процесів для використання хімічних речовин і матеріалів в практичній діяльності. У процесі розв’язання тестових завдань студенти повинні закріпити теоретичні знання з усіх розділів програми. Робота з тестовими завданнями вимагає осмислення теоретичного матеріалу, навиків розв’язання завдань різного степеня складності. Рівень 1 передбачає одну правильну відповідь, рівень 2 – дві правильні відповіді, завдання рівня 3 потребують розв’язання задач і вибору правильної відповіді. Тестові завдання можуть бути використані для підготовки до іспиту.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 05-06-94, хімія, тестові завдання
Шифр: 05-06-94
За видами робіт: Тестове оцінювання
Тематики: Шифр галузі знань > 10 Природничі науки
Шифр галузі знань > 10 Природничі науки > 103 Науки про Землю
Шифр галузі знань > 14 Електрична інженерія
Шифр галузі знань > 14 Електрична інженерія > 144 Теплоенергетика
Шифр галузі знань > 14 Електрична інженерія > 145 Гідроенергетика
Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво
Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво > 194 Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Підрозділи: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Хімії та фізики
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 04 Груд 2019 09:24
Останні зміни: 04 Груд 2019 09:24
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/16553
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року