ФОРМУВАННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Траченко, Л. А. та Trachenko, L. A. (2019) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(87)). с. 12-26.

[img] Text
Ve872 зах.pdf

Download(722kB)

Анотація

У статті розглянуто питання щодо формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг у контексті вимог міжнародного стандарту ІSО 9001:2015. Акцентовано увагу на існуючих організаційно-методологічних підходах щодо створення систем управління якістю підприємств. Запропоновано логічну модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг у контексті вимог міжнародного стандарту ІSО 9001:2015. Визначено план робіт, спрямованих на формування ефективних систем управління якістю підприємств сфери інжинірингу.

Title in English

FORMATION OF QUALITY MANAGEMENT SYSTEMS FOR ENTERPRISES OF ENGINEERING SERVICES: ORGANIZATIONAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS

English abstract

The article deals with the issue of forming the quality management systems of enterprises of the engineering services industry in the context of the requirements of the international standard ISO 9001: 2015. Emphasis is placed on existing organizational and methodological approaches to creating enterprise quality management systems. The logical model of formation of quality management systems of enterprises of the sphere of engineering services in the context of requirements of the international standard ISO 9001: 2015 is offered. The plan of works aimed at the formation of effective systems of quality management of enterprises of the sphere of engineering is defined.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: система управління якістю, міжнародний стандарт ISO 9001:2015, сфера інжинірингових послуг, логічна модель, quality management systems, international standard ISO 9001: 2015, sphere of engineering services, model of processes of quality management system, conceptual model
УДК: 65.018:338.46
Бібліографічний опис: Траченко Л. А. Формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг: організаційно-методологічні аспекти / Л. А. Траченко // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2019. – Вип. 3(87). – С. 12-26.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2019 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2019
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 12 Лют 2020 08:25
Останні зміни: 12 Лют 2020 08:25
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/16989
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року