ПРИНЦИПИ ТА ФАКТОРИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ТУРИЗМІ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Заячківська, О. В. та Zayachkivska, O. V. (2017) ПРИНЦИПИ ТА ФАКТОРИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ТУРИЗМІ. Економічні студії (2(15)). с. 50-53.

[img] Text
Принципи ціноутворення.pdf

Download(2MB)

Анотація

У статті визначено принципи та фактори, які мають вплив на формування цін на туристичні послуги. Зроблений акцент на тому, що єдиним шляхом розв’язання системних проблем у сфері туризму та курортів – є стратегічно орієнтована державна політика, яка може регулювати ціни на туристичну продукцію. Для покращення діяльності держави у даній сфері, була схвалена Стратегія розвитку туризму та курортів на період до 2026 року, метою якої є формування сприятливих умов для активізації розвитку сфери туризму та курортів згідно з міжнародними стандартами якості та з урахуванням європейських цінностей, перетворення її на високорентабельну, інтегровану у світовий ринок конкурентоспроможну сферу, що забезпечує прискорення соціально-економічного розвитку регіонів і держави в цілому.

Title in English

PRINCIPLES AND PRICING FACTORS IN TOURISM

English abstract

The article defines the principles and factors that influence the formation of prices for tourist services. Focuses on the fact that the only way to solve systemic problems in the tourism and resorts - are strategically focused public policy that can regulate the prices of tourism products. For improvement of the state in this area was approved strategy of development of tourism and resorts in the period up to 2026, which aims at creating an enabling environment conducive to the development of tourism and resorts according to international quality standards and with European values, transforming it into a highly profitable, integrated into the global competitive market sector, providing accelerate socio-economic development and the state as a whole.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: принципи ціноутворення, фактори ціноутворення, особливості формування цін на туристичні послуги, principles of pricing, pricing factors, especially the formation of prices for tourist services
УДК: 338
Бібліографічний опис: Заячківська О. В. Принципи та фактори ціноутворення в туризмі / О. В. Заячківська // Економічні студії : науково-практичний економічний журнал. - 2017. - № 2(15). - С. 50-53.
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 19 Лют 2020 10:51
Останні зміни: 19 Лют 2020 10:51
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/17099
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року