Методичні вказівки до самостійної роботи та підготовки до практичних занять з дисципліни «Вища математика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Екологія», «Технології захисту навколишнього середовища» спеціальностей 101 «Екологія», 183 «Технології захисту навколишнього середовища» денної і заочної форм навчання. Частина 2.

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

04-02-38 Цецик, С. П. (2020) Методичні вказівки до самостійної роботи та підготовки до практичних занять з дисципліни «Вища математика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Екологія», «Технології захисту навколишнього середовища» спеціальностей 101 «Екологія», 183 «Технології захисту навколишнього середовища» денної і заочної форм навчання. Частина 2. [Методичне забезпечення]

[img] Text
04-02-38 (1).pdf

Download(2MB)

Анотація

Дисципліна «Вища математика» відіграє важливу роль у системі професійної підготовки студентів, які навчаються за спеціальностями: «Екологія, «Технології захисту навколишнього середовища». У процесі вивчення дисципліни формується математична компетентність студентів, що є складовою професійної компетентності фахівців вказаних спеціальностей. Вона включає такі компоненти: уміння мислити математично (володіння зальними прийомами розумової діяльності: аналізом, синтезом, індукцією, дедукцією, абстрагуванням, узагальненням, порівнянням тощо); уміння чітко та логічно викладати математичну інформацію, самостійно опрацьовувати основну та додаткову математичну літературу; уміння перевести на математичну мову завдання із природничих та фахових дисциплін (формалізація); уміння раціонально вибирати математичний апарат (методи, прийоми, алгоритми) для розв’язання побудованої математичної моделі; уміння аналізувати отриманий розв’язок, робити висновки (інтерпретація). У методичних вказівках наведено кроткі теоретичні відомості, необхідні для розв’язання задач з трьох розділів курсу вищої математики: «Невизначений інтеграл», «Визначений інтеграл» та «Диференціальні рівняння першого порядку». Для підготовки до практичних занять та модульних контролів викладено приклади розв’язання типових задач. Для закріплення здобутих студентами знань і формування навичок розв’язання задач, наведено завдання для самоконтролю та самостійної роботи. Вказано літературу, яку потрібно опрацювати. У параграфі «Найпростіші моделі популяційної динаміки» наведено приклади прикладних задач професійного змісту.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 04-02-38, вища математика, невизначений інтеграл, визначений інтеграл
Шифр: 04-02-38
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 10 Природничі науки
Шифр галузі знань > 10 Природничі науки > 101 Екологія
Шифр галузі знань > 18 Виробництво та технології
Шифр галузі знань > 18 Виробництво та технології > 183 Технології захисту навколишнього середовища
Підрозділи: Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки > Вищої математики
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 28 Лют 2020 08:43
Останні зміни: 28 Лют 2020 08:43
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/17270
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року